17.54

Sitter på altanen och äter min utsökta lunch/middag- nudlar. Ska inte klaga, solen har varit framme idag och inte en droppe regn har kommit än iallafall. Såg riktigt krisigt ut tidigare idag när floden var väldigt nära på att rinna över, men icke sa nicke!

Jag var ju på bio igår. The impossible. Var 10 minut kom en liten tår. Väldans sorglig och berörande film. Rekommenderas starkt. Nu ska jag försöka äta upp mina nudlar. Sitter dock jag suktar efter nummer 14 eller 13c på spicy hot hemma i etuna. Eller ming. Eller amerikan pizza. Det hade jag inte tackat nej till. Jaja, senare ikväll ska jag träffa Malin och Therese, vi ska mysa till det på något ställe i southbank, gött!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumman vi får se till att äta allt det sen när du är hemma...puss

2013-01-30 @ 06:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0