Mount Coot-tha

 
Igår, första februari, passade jag och Jennifer på att besöka ytterligare ett ställe här i Brisbane där jag inte hade varit tidigare. Vi tog bussen upp till toppen av brisbane som kallas Mount Coot-tha. Det är en lookout över hela Brisbane och utsikten var väldigt fin. Och glassen vi åt där uppe satt också fint.
 
Senare på kvällen väntade jobb och det gjorde det även imorse då jag började vid 10 och slutade vid halv 4. Men jobbandet idag är inte slut än, jag ska tillbaka dit vid 8 och jobba ett nattshift också. Money money. Och imorgon väntar mitt absolut sista jobbshift innan resandet drar igång! 
 
Måste även tillägga att idag fyller pappsen min år. Så om du läser det här, grattis bästabästa pappa!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0