Lördag

Då var näst sista dagen i Brisbane avklarad. Och idag vart även sista jobbshiftet avklarat på the Caxton hotel. Måste faktiskt säga att jag lämnade jobbet idag med blandade känslor. Under dessa lite mer än 3 månader har jag lärt mig så mycket, fått nya erfarenheter, oförglömliga minnen men framför allt lärt så har jag lärt känna så många underbara människor. Och något jag verkligen avskyr är just avsked. Att säga hejdå till folk man lärt känna. Efter några drinkar med folk ifrån jobbet så var det iallafall dags att säga hejdå. Många fina ord och kramar. Jag fick ett brev av min huvudmanager också. Och där blev det nästan tårar i ögonen. Han hade skrivit ett intyg om att jag jobbat hos dom och även hur det har varit att ha mig som en i the Caxton team. Blev riktigt rörd av brevet och kommer jag tillbaka till Brisbane så måste jag absolut dit igen och jobbet finns faktiskt kvar för mig när jag känner för att jobba igen! Jag är så tacksam över den här tiden på jobbet. Men nu är det endast måndagen kvar och den kommer mestadels bestå utav packning, tvättning, städning, inhandla det sista osv. En riktig fixar dag helt enkelt. Sen på tisdag så lämnar jag Brisbane för nya äventyr - New Zealand!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0