Lite uppdates ifrån nz

Dålig uppdatering här ifrån nya Zeeland. Blir lite svårt att blogga regelbundet när man vissa dagar hittar ett ställe med gratis wifi. Och på många ställen handlar det om 30 min.. Sitter iallafall just nu i bilen utanför mc donalds. Både jag och Victor är en aning slitna ifrån gårdagens bravader. Morgonen börjades med att vi möttes av sjölejon på stranden vilket var riktigt häftigt. Dagen spenderade vi på en chokladfabrik, vilket var ett måste, för ni som känner mig vet att jag ordagrant älskar choklad. Och kvällen avslutades med vin och utgång. Vi mötte upp Emelie som jag haft kontakt med men aldrig träffat. Underbar var hon! Förhoppningsvis blir det rugby match med samma härliga folk på fredag!

Idag kommer vi inte göra så mycket då vi inte vågar köra om poliser finns runt om här. Chansar på att vi snart tar en efterlängtad dusch och äter någon bakismat. Håller tummarna på att vicke håller med mig om den bra idén!

Senare kommer mer detaljerat om vad som hänt på sista tiden! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0