LÖRDAG

Lördag igen då, gillar! Imorse fick vi samtal utav två tjejer som vi lärde känna på surfcamp i Sydney. Vi har haft lite kontakt då och då, men idag bestämde vi oss för att träffas! Vi mötte upp dom och gick till en mysig marknad i Davids park. Billiga grönsaker, frukter, live musik och sådant mysigt började vi dagen med. Sen blev det lite stek i solen innan träningen. En ingen speciell men skön lördag! Nu sitter jag på balkongen och tar det lugnt innan ett nattshift på jobbet väntar!

Måste även lägga till att jag är så jäkla avundsjuk på alla er där hemma som varit eller ska på Swedish house maffia!! Hade varit något jag inte velat missa, men men. Imorgon hålls det faktiskt en svensk julmaknad här i brisbane! Den ni! Får se om jag svänger förbi där eller inte, svenskt godis skulle inte sitta fel. Dock så hörde jag att en paradis ask kostar runt 200 lappen!? Får se hur det blir. Påtala om jul så är det dessutom 1 månad kvar tills julafton idag, woopwoop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0