🍳

IgÄr nÀmnde jag nÄgonting för Victor om att det ÀndÄ inte Àr tropisk vÀrme som jag trodde det skulle var hÀr nere. För vi Àr ju ÀndÄ i Australien tÀnkte jag. Idag tar jag tillbaka det kan jag lova. Legat i solen i cirka 1 timme och jag ordagrant steker. Det rinner om mig och det Àr sÄ oroligt varmt. Tropisk vÀrme sÄ det heta duga. Jag ska vÀl inte klaga antar jag, men lite vind kan det vÀl ÀndÄ komma?
Jag skypade med mammsen och pappsen i förrgÄr om jag inte minns helt fel. SÄ det sÄg ut utanför fönstret i Eskilstuna var ju ingen höjdare alltsÄ. Lider lite grann med er dÀr hemma. Nej nu ska jag dricka upp vattenhinken, poÀngtera hinken, jag tog med mig ut, eller kanske hÀlla den över mig Àr en annan idé? #sÄjÀklavarmt


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0