Underbara dag


Igår spenderades dagen vid south bank (igen!) med Malin, Therese och Victor. Det går nästan inte att göra så mycket annat än att ligga vid vattnet och bara steka när det är så varmt här, riktigt skönt må jag säga! Känslan av att ligga i varm vit leen sand, bli riktigt varm, ta ett dopp och bara njuta av att det inte är en veckans semester eller två, utan såhär kommer dagarna se ut ett tag fram över! Paradiset eller vad? Så där hade vi det skönt kan jag lova.

Sen var det dags att börja bege sig mot stan. Ett litet kap gjorde man också, ett par svarta jeansshorts och en bikiniunderdel fick hänga med hem, för bara 150 spänn. Ibland är det allt billigt här ändå! Och kvällen fortsatte hem till Therese och Malin för lite sen adventsfika. Vi gjorde hemmagjord pizza som förövrigt blev riktigt god och sedan bjöds det på glögg och saffransbulle. Är så förvånad över att jag faktiskt mer än gillade fikan, herregud så gott det var och julkänslan!? Åh! Jag som aldrig gillar julen vanligtvis liksom! Go Sverige och julen ändå! Och sen blev det en del kortspel och massa prat.

Avslutade kvällen med ett skypesamtal med min Bästavän hemifrån Sverige också. Hur ska jag klara mig utan henne såhär länge.. Absolut världens bästa tjej.


Kommentarer
Postat av: marina

distance means so little when someone means so much
<3

Svar: världens bästa du
idaiha.blogg.se

2012-12-05 @ 19:03:16
Postat av: Rebecca

Du får uppdatera lite mer idis!! Kraaaaam från ett kallt sverige

Svar: Jag ska försöka! Så fort jag börjar resa igen så kommer det bli mer intressant att läsa vad jag gör :) pusss fina du
idaiha.blogg.se

2012-12-09 @ 18:11:31
URL: http://rebeccalinneas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0