Torsdag 20 december

Hemkommen ifrån jobbet nyligen. Ligger i sängen och försöker sova men det går inge vidare. Idag har det varit en ganska konstig dag så allt och inget har hänt. Tappade bland annat ut en stor spegel ut genom fönstret.. fråga mig inte hur jag lyckas.. Men det här med sju års olycka hoppas jag verkligen inte stämmer av att ha sönder speglar. Annars så fick jag 60 dollar av samma kund som dricks idag. 60 dollar!? Det var självklart inget jag kunde ta emot men när han ändå tillslut lämnande pengarna under sitt glas och försvann så var det väl bara att tacka och ta emot. Cash is king ;) ja annars har jag väl inte haft för mig så mycket mer än färgat utväxten på håret (själv) vilket först blev brun/lila och efter paanik så blev det blont, hade kunnat sluta illa. Och imorgon ska väl jorden gå under? Jaja, efter lite babblande om egentligen ingenting nödvändigt så säger jag väl godnatt till er som fortfarande läser och inte kryssat denna sida! Godnatt


Kommentarer
Postat av: Mamma

hej ojdå, en spegel du får komma ihåg att kasta salt över axeln när du lagar mat så jämnar det ut sig...Tänk va tiden rusar iväg. Men du har redan hunnit med en hel del Ida. Puss

2012-12-23 @ 16:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0