New years eve

31 december. Sista dagen av 2012. Under det här året har det hänt en hel del. Sista terminen i 3an med fina klassen, Turkietresan som jag inte kommer glömma med fina rebecca, studenten, min resa hit till Australien påbörjades, alla minnen, alla människor man träffat osv. Det har hänt mycket och ikväll blir det dock inte något jätte firande som jag tänkt mig. Jag jobbar, men vad gör det. Jag och mina underbara workmates kommer göra den här kvällen bra i baren. Och sen börjar nästa år som ska bli bra det också. Många månader kommer spenderas här i Australien där jag definitivt ska leva fullt ut. Ännu fler minnen ska skapas, fler människor ska träffas och fler platser ska besökas.

Hoppas alla där hemma får en bra kväll. Nu ska jag gå och ta vara på sista timmarna av detta år. Några drinkar med Karen innan kvällen på jobbet börjar, skål!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0