Lördag

Då var snart även denna helg över. Är så sjukt taggad på en rejäl utgång, med mycket dricka, goa vänner, mycket dans på ett bra uteställe, men nix, jobb väntar även ikväll. Det enda som är nackdelen med att vara bartender är just det, tiderna. Men what to do!

Igår hade jag en sådan här dag då bara allt suger och går dåligt. Gick i motvind hela dagen kändes det som. Men väl när jobbet drog igång så kändes det bättre. Dock så fick vi strömavbrott i hela baren i cirka 40 minuter. Kolsvart och ingen musik, tog jag med mig oturen till jobbet eller? Men klockan var inte så mycket, så kvällen rullade på och bra drag blev det tillslut! Kan säga att dricksen jag drog hem igår var inte illa, happy! Till och med mina manager blev paffa, den ni!;)

Nu kockar vattnet, ska nämligen snart käka. Makaroner och ost står på schemat idag, är man backpacker och lat så är man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0