23, 24, 25

Igår spenderade jag dagen på south bank och under eftermiddagen fram tills 2 pm fick jag hoppa in på jobbet. Så julhandlingen och fixandet innan jul sköts upp tills idag, julafton!! Så denna julafton såg inte riktigt ut som den brukar, både för att jag befinner mig i ett varmt land, vaknade ensam så Victor jobbade och här är det inte firande som gäller den 24 december utan den 25 december. Så imorgon så ska det firas ordentligt! Ligger just nu i bäddsoffan i Malin och Therese hus. Vi börjar vår "julafton" imorgon med god mysig frukost tillsammans och sen har vi lite mer planer under dagen och kvällen! Julklappsbyte bland annat hihi. Kommer bli en annorlunda men kul jul i år. God jul alla där hemma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0