19 december

Kom för någon timme sedan hem ifrån stan. Satan vad jag ogillar denna tropiska värme när man ska promenera eller bara vara ute i annat än bikini. 30 minuterna till stan och sen 30 minuterna hem från stan var döden kan jag lova. Jag som gillar värme, men usch på det!

Mötte upp Malin iallafall och vi tog oss en runda. Får dock inte shoppa så mycket vilket är svårt att motstå när allt är billigt och snyggt, men nu när jag lever i en väska så går det bara inte. Fick med mig en parfym och lite annat nödvändigt hem iallafall, happy! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan möta upp Malin, Therese och Victor för julplanering, det är ju trots allt mindre en vecka kvar tills jul?! Ingen julkänsla här direkt trots att Victor och jag spelar julmusik ibland om kvällarna haha.. Men den 25 dec (Australensk julafton) ska det bli julkänsla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0